Kapcsolat

Mistral-Tréning Kft.
Cím: 1023 Kolozsvári Tamás utca 4/B.
Tel: +36-1/345-0301
Fax: +36-1/345-0300
E-mail: mistral@mistral-trening.hu

Nyitvatartás:
Hétfő - Csütörtök: 9.00 - 17.00
Péntek: 9.00 - 14.00

Intézmény nyilvántartásba vételi száma: E-000512/2014

Értékesítői tréning

Szeretné

  • Élményszerűvé tenni az értékesítést?
  • Tanácsadóvá érlelni értékesítőit?
  • Hogy értékesítői tudatosan alkalmazzák a tanult technikákat?
  • Növelni az eredményességüket?
  • Pro-aktív, belülről motivált, együttműködő kollegákkal körülvenni magát?

Az értékesítő dinamikusan lendülettel szerzi ügyfeleit és képviseli cégét a piacon. A már meglévő partnerek megtartásában – az ügyfél és cég érdekeinek figyelembe vételével - a legnagyobb eredményt éri el. Ehhez nyújt segítséget a Mistral egyedi igényeket figyelembe vevő professzionális programcsomagja.

 

1. Először alaposan felmérjük a szervezet jelenlegi helyzetét.
A diagnóziskészítés eszközei:

  • Vezetői interjúk
  • Mystery shopping – próbavásárlás
  • Mystery call – próbavásárlás
  • On-the-job megfigyelés
  • Orientációs kérdőív
  • Kompetencia mérő tesztek
  • Kontrollcsoport vizsgálat
  • Mérőszám analízis

2. Szemléletformáló és készségfejlesztő tréningeinken megalapozunk, kipróbálunk egy újfajta működési modellt:

Személyes és telefonos értékesítői fejlesztés célja:

  • Tanácsadói szemlélet kialakítása
  • Élményszerű értékesítési szemlélet magalapozása
  • Hideghívási technikák
  • Értékesítési és tárgyalási technikák a gyakorlatban: tárgyalásra és ügyfélre való felkészülés, beszélgetésvezetés, cégképviselet, bizalomépítés, small talk, igényfeltárás, ajánlatbemutatás, haszonérvelés, áralku, kifogáskezelés, tárgyalási taktikák, zárás, megállapodás
  • Kérdezéstechnika, meggyőzéstechnika, prezentációs technikák, öneladás, cross-selling, up-selling
  • Páros tárgyalás, etikátlan taktikák
  • Ügyféltípusok, nehéz helyzetek-emberek kezelése, konfliktuskezelés, asszertivitás, metakommunikáció
  • Kapcsolattartás, ügyfélmegtartás, churn management
  • Ügyfélszerzési stratégiák készítése, kampánytervezés workshop, célkitűzések megfogalmazása, stake-holder elemzés, lobbi, termékbevezetés támogatása
  • Értékesítői személyes hatékonyság növelése: önismeret, személyes fejlődési irányok meghatározása, önmotiválás, stresszkontroll, időgazdálkodás, work-life balance, mentálhigiéne, energetizálás, együttműködés-fejlesztés

Értékesítési vezetői fejlesztés célja:

  • Vezetői alapok, vezetői eszköztár kialakítása, bővítése
  • Személyes hatékonyságnövelés, célkitűzések megfogalmazása és lebontása munkatársi szintre, személyes fejlődési irányok meghatározása, vezetői időgazdálkodás, stresszkezelés, önmotiválás
  • Az értékesítés tervezése, akciótervek készítése, kampánytervezés
  • Az értékesítési folyamat lépéseinek olyan magas szintű ismerete, mely lehetőséget ad az értékesítők támogatására
  • A munkatársak hatékonyságának javítása, stresszkezelés, energetizálás, ösztönzés, motiváló teljesítményértékelés, mentorálás, coacholás, helyzetfüggő vezetés, elkötelezettség megteremtése, csoportkohézió erősítése, együttműködés fejlesztése
  • Kiválasztási, AC, interjú technikák

3. A tréningen tanultak munkába való beépülését különféle működésfejlesztő, támogató eszközökkel tesszük tartóssá:

  • Begyakorlást segítő, utánkövető On-the-job árnyékkövetéses coaching
  • Konzultációs coaching
  • Utánkövető workshop, esetmegbeszélő műhelymunkák
  • Frontvonal alapelvek kidolgozása (Etikai kódex), auditálása
  • Kampánytervezés, telefonos értékesítéshez scriptek, panelmondatok kidolgozása
  • Értékesítési kézikönyv kidolgozása, felülvizsgálata (igényfelmérő kérdésbank, kifogáskezelés gyűjtemény, haszonérv-bank)
  • Teljesítménymérő, értékelő és motivációs rendszer kidolgozása, auditálása 
  • Cégen belüli üzleti folyamatok felülvizsgálata (BPR)
  • Kiválasztás, beválás vizsgálat
  • Tréner- és coach képző program értékesítési vezetők számára
  • Tanácsadói szakmai folyamattámogatás
  • Csapatépítő programlehetőségek

4.  A tréning eredményességét visszamérjük:

  • Szakmai teszt
  • Gyakorlati tudás ellenőrzését szolgáló szituációs helyzetgyakorlat
  • Kompetencia mérés
  • Mystery shopping – próbavásárlás
  • Mystery call – próbavásárlás
  • Hanganyagelemzés vagy on-the-job megfigyelés behallgatással
  • Ügyfél elégedettség mérés
  • Programzáró kiértékelés a megrendelő részére (szóban és írásban), vezetői tanácsadás, fejlesztési akciótervezés

Engedélyezett tréningeink: itt.

Értékesítési tréning referenciák

Pénzügyi szektor IT-telekom

Gyártás, B2B kereskedelem

Egészségügy Utazás

Autóipar

Egyéb szolgáltatók

BNP Paribas

Cofidis

ERSTE Biztosító

Generali

Groupama

ING

OTP Bank

Raiffeisen

UniCredit

UNION Biztosító

Antenna Hungária

EastPhone/Vodafone

Fibernet

Hungarotel/Pantel

Online Informatika

Serman Telecom

Som-Tel

Tarr

T-Kábel

T-Online

Vidanet

Austrotherm

BASF

EL&ME

Emika

ITB

Königfrankstahl

Kurita

KWS

Soltész+Soltész

Tungsram-Schréder

B. Braun

Ecolab-Hygiene

Microsonic Labor

Sanofi Synthelabo

Wörwag Pharma

AST

Amadeus

Blaguss

IBUSZ

Neckermann

OTP Travel

Partner

Tensi

TUI

Weco

Abroncs Kereskedőház

BP

Business Lease

Castrol

Eurotrade

Gablini

Gyulai Autóház

Ivanics

Porsche InterAuto

Prista Oil

Tormási

Total

Binax

Bluebird

Ellerton

E.On

Főgáz

Geomédia

Hinora

MesterKiadó

Pestor

United CallCenters

 

 

 

Résztvevőink véleménye tréningeinkről

Deák Ildikó vezető trénerünkről

  • Össze sem hasonlítható ez a színvonal a korábbi tréningekkel, nagyon felkészült és hiteles tréner. Generali Biztosító Zrt.
  • Nagyon köszönöm az iránymutatást a napi munkámmal kapcsolatban. Hozzájárul az én mindennapi sikereimhez. Generali Biztosító Zrt.
  • Élvezetes előadás a tréner részéről, érthető, szakmailag teljesen felkészült, újító és motiváló. IBUSZ Utazási Irodák Idegenforgalmi Kft.

Szappanos András vezető trénerünkről

  • Közérthető és emberközpontú! AUSTROTHERM Kft.
  • András kimagaslóan jó előadó és tréner, segítsége és módszere a túlzás fogalma nélkül életszemléletet válthat. Lendületes, figyelmet fenntartó tréning, életszerű helyzetekkel, csak javasolni tudom mások számára is. Bluebird International Zrt.
  • A változatlan színvonal csábított vissza újra minket ehhez a csapathoz. Castrol Hungária Kft.
  • Tematikájában 100%-ban lefedte az elvárásokat! Ösztönző, professzionális, humoros, aktiváló személy az előadó. Köszönöm szépen! Amadeus Magyarország Kft. – Travel Expert program

 

Ajánlatot kérek!