
Egyedi kihívással küzd, amire nem talált megoldást a csoportos tréningeken? Nehézségeit nem osztaná meg vezetőtársaival?
Szeretne
- Mély diszkréciót?
- Személyre szabott megoldási utakat?
- Segítséget döntéseiben?
- Személyiségfejlődést, mely a magánéletében is kamatozik?
1. Először alaposan felmérjük a résztvevő jelenlegi helyzetét.
A diagnóziskészítés eszközei:
- Vezetői interjúk
- Résztvevői interjú
- Orientációs kérdőív
- Kompetencia mérő tesztek
- On-the-job megfigyelés
2. Szemléletformálás és készségfejlesztés azonnali munkába való beépülését nyújtó program:
- Konkrét élményekhez köthető, tényszerű megoldások kidolgozása, elemzése
- Valós munkaszituációban adódó problémák és kérdések feldolgozása
- Önfejlesztésen alapuló szemlélet és módszertan elsajátítása
- Váratlan helyzetek hatékony kezelése
- Egyénenkénti tükörtartás lehetőséget teremt személyes fejlesztési akciótervek kidolgozására
- A viselkedés és annak hatásainak elemzésével a tudatosság növelése, az eredményes viselkedés elsajátítása
- Személyes térkép felállítása. A saját működés, problémás helyzetek feltérképezése különböző témakörök mentén.
- Megerősítő, illetve a változás szükségességét jelző visszajelzések adása.
- Ebből fakadóan célkitűzések megfogalmazása. Problémák önálló megoldásához szükséges proaktív, irányító szemlélet erősítése.
- Az egymásra épülő alkalmakon a konkrét esetek és egyéni munkák feldolgozása, a kívánt viselkedés elsajátítása.
- Az elindult változási folyamat folyamatos nyomon követése, a működés közben felmerülő nehézségek feloldása.
On-the-job árnyékkövetéses coaching menete:
Vezetőknek, értékesítőknek, ügyfélkapcsolatosoknak ajánljuk
- Adott napon meghatározott munkaszituáción vesz részt a coach és a résztvevő pl. értékesítői tárgyalás, vezetői megbeszélés, prezentáció stb.
- A résztvevő megadott szempontok alapján előre feszkészül a tárgyalásra
- A munkaszituáció előtt közvetlenül közös felkészülés a coach-csal
- Az éles szituációban való közös részvétel, a coach nem szólal meg
- Utána azonnali konzultáció, kiértékelés.
4. A tréning eredményességét visszamérjük:
- Kompetencia mérés
- Mystery shopping – próbavásárlás
- Mystery call – próbavásárlás
- Hanganyagelemzés vagy on-the-job megfigyelés behallgatással
- Ügyfél elégedettség mérés
- Programzáró kiértékelés a megrendelő részére (szóban és írásban), vezetői tanácsadás, fejlesztési akciótervezés
Coaching referenciák
Pénzügyi szektor | Telekom, CC | Autóipar | Egészségügy | Gyártás/ B2B kereskedelem | Egyéb szolgáltatók |
BNP Paribas Cofidis Erste Bank, Biztosító Generali ING Bank OTP Bank UniCredit Union Biztosító | Binax Invitel Serman Som-Tel United CallCenters Vidanet | Abroncs Kereskedőház Business Lease Eurotrade Porsche InterAuto Total | Bayer ErieScientific/ ThermoFisher GlaxoSmithKline Microsonic Labor Sanofi | Eckerle Ecool ITB Soltész + Soltész Tungsram-Schréder | Bluebird Ellerton FŐGÁZ Geomédia Hinora Online Informatika VGD |
Ajánlatot kérek! |