Kapcsolat

Mistral-Tréning Kft.
Cím: 1023 Kolozsvári Tamás utca 4/B.
Tel: +36-1/345-0301
Fax: +36-1/345-0300
E-mail: mistral@mistral-trening.hu

Nyitvatartás:
Hétfő - Csütörtök: 9.00 - 17.00
Péntek: 9.00 - 14.00

Intézmény nyilvántartásba vételi száma: E-000512/2014

Coaching

 

Coaching

Egyedi kihívással küzd, amire nem talált megoldást a csoportos tréningeken? Nehézségeit nem osztaná meg vezetőtársaival?

Szeretne

  • Mély diszkréciót?
  • Személyre szabott megoldási utakat?
  • Segítséget döntéseiben?
  • Személyiségfejlődést, mely a magánéletében is kamatozik?







1. Először alaposan felmérjük a résztvevő jelenlegi helyzetét.
A diagnóziskészítés eszközei:

  • Vezetői interjúk
  • Résztvevői interjú
  • Orientációs kérdőív
  • Kompetencia mérő tesztek
  • On-the-job megfigyelés

2. Szemléletformálás és készségfejlesztés azonnali munkába való beépülését nyújtó program:

A coaching célja:
  • Konkrét élményekhez köthető, tényszerű megoldások kidolgozása, elemzése
  • Valós munkaszituációban adódó problémák és kérdések feldolgozása
  • Önfejlesztésen alapuló szemlélet és módszertan elsajátítása
  • Váratlan helyzetek hatékony kezelése
  • Egyénenkénti tükörtartás  lehetőséget teremt személyes fejlesztési akciótervek kidolgozására
  • A viselkedés és annak hatásainak elemzésével a tudatosság növelése, az eredményes viselkedés elsajátítása

Konzultatív coaching menete:
Vezetőknek ajánljuk

  1. Személyes térkép felállítása. A saját működés, problémás helyzetek feltérképezése különböző témakörök mentén.
  2. Megerősítő, illetve a változás szükségességét jelző visszajelzések adása.
  3. Ebből fakadóan célkitűzések megfogalmazása. Problémák önálló megoldásához szükséges proaktív, irányító szemlélet erősítése.
  4. Az egymásra épülő alkalmakon a konkrét esetek és egyéni munkák feldolgozása, a kívánt viselkedés elsajátítása.
  5. Az elindult változási folyamat folyamatos nyomon követése, a működés közben felmerülő nehézségek feloldása.


On-the-job árnyékkövetéses coaching menete:
Vezetőknek, értékesítőknek, ügyfélkapcsolatosoknak ajánljuk

  1. Adott napon meghatározott munkaszituáción vesz részt a coach és a résztvevő pl. értékesítői tárgyalás, vezetői megbeszélés, prezentáció stb.
  2. A résztvevő megadott szempontok alapján előre feszkészül a tárgyalásra
  3. A munkaszituáció előtt közvetlenül közös felkészülés a coach-csal
  4. Az éles szituációban való közös részvétel, a coach nem szólal meg
  5. Utána azonnali konzultáció, kiértékelés.

4.  A tréning eredményességét visszamérjük:

  • Kompetencia mérés
  • Mystery shopping – próbavásárlás
  • Mystery call – próbavásárlás
  • Hanganyagelemzés vagy on-the-job megfigyelés behallgatással
  • Ügyfél elégedettség mérés
  • Programzáró kiértékelés a megrendelő részére (szóban és írásban), vezetői tanácsadás, fejlesztési akciótervezés

Coaching referenciák

Pénzügyi szektorTelekom, CC
AutóiparEgészségügyGyártás/ B2B kereskedelem
Egyéb szolgáltatók

BNP Paribas

Cofidis

Erste Bank, Biztosító

Generali

ING Bank

OTP Bank

UniCredit

Union Biztosító

Binax

Invitel

Serman

Som-Tel

United CallCenters

Vidanet

Abroncs Kereskedőház

Business Lease

Eurotrade

Porsche InterAuto

Total

Bayer

ErieScientific/ ThermoFisher

GlaxoSmithKline

Microsonic Labor

Sanofi

Eckerle

Ecool

ITB

Soltész + Soltész

Tungsram-Schréder

Bluebird Ellerton

FŐGÁZ

Geomédia

Hinora

Online Informatika

VGD


Ajánlatot kérek!

vissza